2021.aug.11-től parkolási szolgáltatásunk szünetel!

Minden megkezdett nap díjköteles! Cégünk a 24.00 óra után haza érkező vendégeinek 03.00-ig, a parkolóba érkezőknek pedig 22.00-tól nem számítja az adott napot!  Kérjük, vegye figyelembe, bankkártyát nem áll módunkban elfogadni!

PARKOLÓ PLÁZA HÍREK

3 hely, amelyet érdemes felvenni a 2017-es bakancslistára

2016. December 29.

Év végén sokan megállunk egy-egy pillanatra, hogy átgondoljuk mi történt velünk az elmúlt 365 napban. Mérlegeljük, hogy honnan jövünk, merre tartunk, mik a céljaink és hogy boldogok vagyunk-e. Életünk utazással töltött napjai sokunk számára jelentik a feledhetetlen pillanatokat, azt az időszakot, amikor új ingerek érnek minket, amikor szélesedik a látókörünk, és amikor hétköznapi életünk béklyóit hátrahagyva igazán felszabadultak lehetünk.

Ezért idén évzárás alkalmából merjünk jutalmat is tervezni az életünkbe, ne csupán kötelességekkel sanyargassuk önmagunkat. Mutatjuk, hogy melyik az a 3 izgalmas hely, ahová repülve biztosan feledhetetlen élményben lesz részünk.

Dél-Afrika, Fokváros: körülbelül 15 óra repülés Budapestről

Fokváros sokszínűsége történelmi okokra vezethető vissza, hiszen a város az 1600-as évek közepétől kezdődően állomást jelentett a Kelet és Európa között vándorló kereskedőhajók számára. A különböző kultúrák keveredése különleges atmoszféra kialakulását eredményezte. Érdemes ide ellátogatni, ha szeretnénk megmászni a felhőpamacsba burkolózó Table Mountain-t, ha csodálatos parkokban piknikezve koncerteket akarunk hallgatni a helyiekkel, vagy ha kedvet érzünk a régi kikötőváros színes kis házacskái között vacsorázni. Amennyiben delfineket és bálnákat is látni szeretnénk, akkor a májustól novemberig tartó időszakra tervezzük az utazásunkat, s menjünk tovább a Jóreménység fokához, amely sokak szerint a Föld legfrissebb levegőjű és a legtisztább vizű és helye.

Ecuador, Galápagos-szigetek: körülbelül 25 óra repülés Budapestről

Az Egyenlítő környékén elhelyezkedő Galápagos-szigeteket a Csendes- óceán királynőjeként is szokták emlegetni. A vulkanikus szigetcsoport teljes területe védett, 13 nagyobb, 6 kisebb szigetből és 107 sziklából áll. Galápagos szépsége, egyedülálló növény-és állatvilága elkápráztatja az odalátogatókat. Olyan egzotikus állatokkal találkozhatunk itt, mint az óriásteknősök, a Darwin-pintyek, a leguánok, a madárfókák és a galápagosi pingvinek. A Galápagos-szigetcsoport fekete lávaszikláival, kaktuszerdőivel és trópusi strandjaival az UNESCO Világörökség részét képezi. Az utazás megtervezése előtt érdemes tájékozódni, mert a terület megóvása érdekében a turisták számát évi 60-70 ezer főben maximalizálták.

Indonézia, Bali: körülbelül 16 óra repülés Budapestről

Bali korallzátonyokkal övezett szigete népszerű turista célpont. Strandjai délen fehér, nyugaton és északon pedig fekete homokos partszakasszal várják a pihenni vágyókat. Bali a rizsföldek, a buja trópusi erdők, a gazdag gyümölcsösök, a csodaszép orchideák és a ritka madárfajok földje. A különleges atmoszférájú sziget varázslatos természeti értékein kívül kulturális kincseket is rejt, a táncművészet, a szobrászat és a festészet híres és változatos. A lakosság döntő többsége hindu vallású, Bali különleges feldíszített templomai harmonikusan illeszkednek az egzotikus környezetbe. A sziget területén egyaránt találhatunk népszerű, nyüzsgő turista paradicsomokat és eldugottabb, romantikázásra is alkalmas helyeket.