2021.aug.11-től parkolási szolgáltatásunk szünetel!

Minden megkezdett nap díjköteles! Cégünk a 24.00 óra után haza érkező vendégeinek 03.00-ig, a parkolóba érkezőknek pedig 22.00-tól nem számítja az adott napot!  Kérjük, vegye figyelembe, bankkártyát nem áll módunkban elfogadni!

PARKOLÓ PLÁZA HÍREK

A reptér környéki parkolás 5 legnagyobb előnye

2017. December 08.

A Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér Magyarország legnagyobb és legismertebb nemzetközi repülőtere, melynek utasforgalma évente a 10 millió főt is meghaladja. A reptér Budapest belvárosától körülbelül 20km-re található, s bár a BKV és a MÁV is indít olyan járatot, amellyel meg lehet közelíteni a terminálokat, mégis sokan inkább a reptéri parkolást választják. Mutatjuk miért.

1. Még a saját garázsánál is biztonságosabb

A repülőtéri parkolás vitathatatlan nagy előnye a biztonság. A parkolók területét folyamatosan kamerával monitorozzák és több helyen 0-24 órás járőrszolgálat is figyeli az autókat. Amennyiben kocsinkat maximálisan szeretnénk kímélni és az esetleges időjárás okozta károkat is 100%-ig szeretnénk kiküszöbölni, választhatunk fedett parkolóhelyet is, például egy teremgarázsban. Így nem csupán a lopást kerüljük el, de jöhet akár jégeső, akár fagy vagy hőség, mi nyugodtan relaxálhatunk a nyaralás közben és nem kell amiatt aggódni, hogy milyen állapotban fogjuk viszontlátni a járművet. A relatíve kisebb alapterületű parkolók még kedvezőbbek ilyen szempontból, mint a mamutparkolók, hiszen ezeket könnyebb belátni, és adott esetben azonnal lehet intézkedni.

2. A reptéri parkolás olcsóbb, mint a tömegközlekedés

Meghökkentő, de igaz. Ha vidékről indulunk neki, akkor egy 200km-es retúrjegy árából már egy hétig parkolhatunk teremgarázsban. A többség pedig nem egyedül jár nyaralni, s ha minimum két emberre kalkulálunk -a benzin költséget is figyelembe véve-, a szabadtéri parkolóban akár egy hónapig, a fedett garázsban pedig kb. 10 napig parkolhatunk ugyanennyiért.

3. Senkihez és semmihez sem kell alkalmazkodni

A saját autóval való utazás nem véletlenül népszerű, hiszen hihetetlen nagy szabadságot és kényelmet biztosít haszonélvezőinek. Nem kell sem más utasok rigolyáihoz alkalmazkodni, sem a tömegközlekedés pontatlansága miatt bosszankodni. Megkíméljük magunkat a nehéz bőröndök cipelésétől, a megbízhatatlan transzferesektől és nem jelent gondot a korai felszállás vagy a késői landolás sem.

4. Sokat spórolhatunk a kiegészítő szolgáltatások igénybevételével

Akik a saját autó használata ellen érvelnek, sokszor úgy gondolják, hogy a parkolás a reptér közelében túl macerás és időigényes, mert ahhoz hogy mindent elintézzen az ember, sokat kell össze-vissza mászkálni és rengeteg a plusz költség is.  Ha fontos az ár és az idő, akkor nem kötelező a legdrágább hivatalos parkolót választani. Ferihegy környékén, például Vecsésen számos alternatív lehetőség áll rendelkezésre. Itt található például a Parkoló Pláza, ahol nem csupán a sor rövidebb, de ingyenesen lemérik a bőröndjeinket és harmadannyiért is fóliáztathatjuk a poggyászainkat, mint a közvetlenül a reptér mellett található parkolóban. Ez pont ugyanolyan, mint mikor egy felkapott turisztikai látványosságnál szeretne ebédelni az ember. Rengetegen vannak és minden kétszer annyiba kerül, viszont ha 3 mellékutcával arrébb sétál, akkor ugyanazt a minőséget hamarabb és jóval kedvezőbb áron kapja meg.

5. Csökkenthetjük az utazás előtti stresszt

Akkor indulunk el, amikor nekünk tetszik. Belefér még egy nyugodt kávé és simán visszafordulhatunk leellenőrizni, hogy tényleg bezártuk-e az ajtót, anélkül hogy azon kellene stresszelnünk, hogy elérjük-e a buszt vagy vonatot, amivel majd Ferihegyre jutunk.